התאהבתי בהולנד (נחיתה באמסטרדם)

Booking.com
ביטוח בהנחות ליעדים עם ילדים
ביטוח חו"ל בהנחה ליעדים עם ילדים

10% הנחה בחברות מובילות

המסלול פורסם בקבוצת הפייסבוק "הולנד עם ילדים" ומאושר לשיתוף ע"י חברת הקבוצה Alina Getzel Volodarsky

התאהבתי בהולנד!

קראתי וחקרתי מכל הפוסטים בקבוצה והרכבתי טיול למשפחתי.

טיסת איזיג'ט  לסכיפהול ונחיתה בערב.

החלטנו ללון ליד השדה במלון ibis styles מומלץ מאוד. נוח, חדרים חמודים, מחיר סביר ויש גם הסעות לשדה.

יום 1

הוקדש לאמסטרדם, שיטוט ברחובות ובין התעלות במרכז העיר וביקור בבית אנה פרנק מוזיאון ואן גוך( הכרטיסים הוזמנו מראש). לפני הביקור בבית המסתור של אנה פרנק כולנו קראנו את יומנה (הקטנה קראה את הקומיקס) זה תרם רבות לביקור במקום.

בערב עשינו שייט תעלות של שעה. מאוד אהבנו את אמסטרדם והרגשנו שלא מיצינו וחייבים לחזור שוב.

יום 2

בבוקר אספנו את הרכב מהשדה. הזמנתי את הרכב דרך easyjet חברת השכרה alamo. שירות מעולה, שדרגו אותנו למרצדס שווה וגם המחיר היה זול יותר מכל חיפוש אחר.

נסענו לשוק הגבינות באלקמר -השוק נחמד ולא עניין יותר מ -5 דקות צפייה. אבל, העיירה מקסימה! היה ממש נעים להסתובב ברחובות ובין שלל הדוכנים ולהתיישב בבית קפה על שוקו וקפה.

המשכנו לזאנסה סכאנס-יפה, מרשים, מתוייר מדי אבל חייבים תמונות עם טחנות הרוח.

מכאן המשכנו לכפר הנופש דה אמהוף. כן, כן-כמו כולם (הרוב).

פעם ראשונה בכפר נופש והאמת הרעיון נחמד לנופשים עם ילדים. הבקתות חמודות, הכפר מאוד יפה, מטופח ונוח וכמובן פארק המים ממש שווה ועוד כמה אטרקציות. כבר נכתב פה הכל על דה אמהוף ואין עוד מה לחדש.

יום 3

את הבוקר התחלנו במסעדת עמי ותמי-להיט! חמוד וכיף, הילדים התלהבו ממש. במקרה גם קיבלנו שולחן זז, אז בכלל שיא ההתלהבות. אחרי שמיצינו את המסעדה המשכנו לאוטרכט שבדיוק ציינה את יום הגאווה והגענו ישירות למצעד הגאווה. וואו! זה היה מעניין, שמח, צבעוני ואני שמחה שהזדמן לנו.

יום 4 ו-5

מועצת המשפחה (הילדים) החליטו שלא נוסעים לשום מקום ובילינו בכפר הנופש.

אטרקציות ופארק מים ושכרנו אופניים ליומיים רכבנו בשבילים הרבים בשדות ולאורך האגם עשרות קילומטרים. אזור יפה כל כך!

יום 6 ו -7

יומיים אפטלינג. ישנו במלון של אפטלינג. לונה פארק מקסים! היה כיף.

ביום ההגעה היה מזג האוויר מושלם ובהתאם הפארק היה מלא באנשים ותורים ארוכים למתקנים.

היום השני התחיל עם מזג האוויר טוב והפך ליום גשום. הגשם לא הפריע לנו יותר מדי, אבל כן התורים נעלמו כמעט. בסוף היום המשכנו צפונה לכיוון הים לעיירת zandvoort לכפר הנופש שבה.

יום 8

כפר הנופש  center parcs zandvoort וואו! איזה יופי של מקום. אותו הרעיון כמו של דה אמהוף-יש בקתות, יש גם מלון על החוף, יש אטרקציות, יש פארק מים, סופר, מסעדות.

גם הפארק הזה מאוד יפה, ומה שהכי אהבתי זה את הסביבה שלו. הפארק נמצא בעיירה מקסימה, ממש קסם של מקום עם חוף ים ארוך ארוך. המים קפואים ואין מתרחצים בכלל (מעניין אם מתישהו כן אפשר לשחות כאן. אולי באוגוסט?). בעיירה מלא מסעדות ובתי קפה , אווירה מקסימה. בנוסף, יש גם שמורת טבע ענקית עם איילים, שועלים וחיות נוספות. הכניסה לשמורה ללא תשלום ויש בה קילומטרים של שבילים להליכה (אסור לרכב באופניים).
השמורה נקראת: Amsterdamse Waterleidingduinen

דה אמהוף היה עמוס בנופשים, גם לא מעט ישראלים, הפארק הזה היה נינוח יותר ולא עמוס בכלל. ההבדל העיקרי זה פארק מים, כאן יש ״רק״ שלוש מגלשות ולא שש כמו בכפר דה אמהוף. אם אצטרך לבחור בין שני כפרי הנופש כנראה אבחר בפארק הזה. את כל היום הקדשנו לכפר הנופש, העיירה ורכיבה על אופניים.

יום 9

את הבוקר התחלנו בעוד סיבוב רכיבה על רצועת החוף המקסימה ונפרדנו מכפר הנופש.

נסענו להאג לבקר במוזיאון של האמן אשר Escher. המוזיאון לא גדול, אבל מאוד מקסים. מאוד ממליצה לבקר בו, גם הילדים נהנו.

התחנה הבאה בטיול שלנו – גן החיות ברוטרדם. נבחר דווקא גן החיות הזה, כי צעירת המשפחה כבר מזמן חולמת לראות דוב קוטב. גן החיות נהדר, מטופח ועם מגוון בעלי חיים וכן כן גם דוב קוטב שם.

זהו, את הלילה האחרון לנו במלון novotel ליד שדה התעופה ולמחרת טיסת בוקר בחזרה.

טיול בהולנד עם ילדים מאוד נוח ונעים. גם כפרי הנופש, גם מגוון מוזיאונים ואטרקציות, גם הנהיגה בהולנד מאוד קלה. ללא ספק אחד היעדים הטובים.

תודה לכל פוסט ופוסט בקבוצה הנהדרת שעזרה לי להרכיב טיול מעולה.