הולנד – מדהימה אמרנו? (נחיתה בבריסל)

Booking.com
ביטוח בהנחות ליעדים עם ילדים
ביטוח חו"ל בהנחה ליעדים עם ילדים

10% הנחה בחברות מובילות

המסלול פורסם בקבוצת הפייסבוק "הולנד עם ילדים" ומאושר לשיתוף ע"י חברת הקבוצה זיו אלטמן

טיסות

בריסל אייר ליינס

רכב

חברת אופרן –  בפועל יורופקאר.

הזמנו מרצדס סטיישן ושודרגנו לפזו 5008 גדולה יותר.

לינה

ראביט היל –מקום לינה מקסים ומותאם לילדים.

כמעט בכל סוף יום ניצלנו את מתחם הג'ימבורי העצום ואת הבריכה המחוממת. הבקתה נהדרת (4c) עם 2 חדרי שינה, מטבח מאובזר וסלון.

בכל בוקר הבנות התעוררו, ישבו בסלון מול הויטרינה הגדולה הצופה ליער וחיכו לארנבים וסנאים שמגיעים לביקור.

אנחנו קנינו בסופר של הכפר לחמניות טריות ומיץ תפוזים סחוט טרי.

הכפר נתן תחושה של בית שאליו מגיעים לאחר טיול באטרקציות השונות במהלך היום.

אם תשאלו את הבת שלי (בת 4) ממה היא הכי נהנתה בטיול: מהג'ימבורי והבריכה של הכפר.

רגע לפני המסלול  …מספר תובנות וטיפים כלליים:

1. ערכו לכם לוז שבועי לטיול שלכם, אך אל תהיו מקובעים, תרגישו את ילדכם, תרגישו את עצמכם ובכל בוקר תבחנו את מזג האוויר של אותו יום ותתאימו תוכניות. הלוז שלנו השתנה מספר פעמים במהלך הטיול בגלל הסיבות הללו ודי זרמנו עם העניין. יש כל כך הרבה מה לעשות בהולנד, שגם אם פספסתם אטרקציה כזו או אחרת, לא נורא. אתם עם ילדים, אל תעמיסו עליהם מספר אטרקציות ביום כדי לסמן וי, נצלו את האטרקציה או את העיירה והסתובבו בה.
  2. קופונים: ממליץ לכם לא להזמין קופונים מראש מהסיבה שהלוז שלכם יכול להשתנות. פוסטים רבים נכתבו כאן על כאלה שנשארו עם קופונים ביד כי הזמינו מראש ולבסוף לא הגיעו ליעד. אני הזמנתי את הקופונים בדרך לכל אטרקציה. תמיד יש קופונים ותמיד יש הנחות.
  3. תנהגו בכביש בהתאם לעם ההולנדי, באופן רגוע, סבלני ולא לעבור את המהירות המותרת, בכל 100 מטר יש מצלמות.
  4. שווה להיות פרה, כבשה או סוס בהולנד 😜יש להם את מרחב המחייה הטוב ביותר (מלא חוות גדולות לצידי הדרך), מטפלים בהם כמו במלכים, הם נראים מעולה.
  5. אתם הולכים להיות בהלם מכמות האופניים שאתם הולכים לראות, התשתית למסלולי אופניים בהולנד פשוט מעוררת השראה.
  6. רשת המזון la place, מצוינת! נמצאת בדר"כ בתחנות דלק (לא רק),מציעים שם בופה עשיר כמו פיצות, פסטות, בשר, עוף, סלטים, קינוחים ועוד. ממש טעים:)

הלו”ז של הטיול שנעשה בפועל

יום 1

נחיתה מוקדם בבוקר בבריסל, מקבלים רכב גדול פזו 5008 אוטומט סולר. הזמנו גם בוסטר גב לגדולה וכיסא ילדים לקטנה.

נוסעים למוזיאון הרכבות באוטרכט, מבלים שעתיים וחצי ואז יוצאים לטיול רגלי ברחובות אוטרכט. עיירה מקסימה ותוססת, מלאה במסעדות, חנויות בוטיק, גלידריות, וכל זה נמצא בין תעלות מים מקסימות.

לקראת אחה"צ מתמקמים בכפר הנופש.

יום 2

מתחילים בגן החיות בורחר/בורגר (30 דקות מרביט היל), גן חיות ענק המחולק למספר עולמות.

הגענו ביום סגרירי במעט מה שגרם לחיות קצת להסתגר.

לאחר מכן ארוחת צהריים בארנהיים.

בדרך לכפר עצרנו בפסטיבל כדורים פורחים.

יום 3

חיטהורן. (50 דקות מרביט היל) ,מדהים מדהים

עיירה ציורית על המים, שכרנו סירת מנוע ל 10 אנשים ב 40 יורו אצל סמית. שטנו שעתיים בכיף, האכלנו את הברווזים בלחם. לא לשכוח לחם!

לאחר סיום השייט הסתובבנו רגלית בעיירה המהממת.

משם חזרה לכפר הנופש

אחהצ במתחם הג'ימבורי של כפר הנופש ושכשוך בבריכה.

יום 4

מתחילים בזאנסה סכאנס (50 דקות מרביט היל), עיירה מדהימה עם תחנות רוח, מפעל קבקבי העץ, חנות שוקולד וחנות גבינות.

ארוחת צהריים בזאנסה במסעדה איטלקית טעימה.

משם המשכנו למסעדת עמי ותמי, הזמנו מקום יום לפני בחלק הפנימי של המסעדה. מקום מדהים ומהפנט לילדים.

חוזרים לכפר, ג'ימבורי עם הקטנות.

יום 5

פארק יוליאנה תורן (12 דקות מרביט היל). לונה פארק מקסים (קצת קטן) המלא במתקנים שמתאימים לדעתי לילדים עד גיל 5, לא יותר מזה. בילינו שם כמעט עד הסגירה ב 17:30.

חזרה לכפר הנופש לבריכה.

יום 6

דולפינריום (25 דקות מרביט היל), מקום מדהים ומומלץ!!! נהננו מאוד מ3 הופעות מרהיבות של אריות ים, דולפינים ופרות ים.

חשוב מאוד להגיע עד השעה 11 כי מהשעה הזו מתחילים 3 ההופעות ברצף ב 3 מתחמים שונים ומי שמפספס אחד מהם צריך לחכות עד אחה"צ כדי לראותו שוב.מופעים ברמה גבוהה מאוד.

ארוחת צהריים אכלנו במסעדה בשם JOHANNES מחוץ לדולפינריום. פשוט ללקק את האצבעות!

המסעדה הכי טובה שאכלנו בכל הטיול (המבורגרים, דגים, בשר, הרינג טעים!!! מעדן!!!)

משם היעד הוא פרימארק אלמרה, קצת שופינג לא יזיק.

יום 7

שוק הגבינות בגאודה (שעה נסיעה מרביט היל), עיירה מקסימה עם טקס מכירה ושקילת הגבינות. טקס מסורתי מעניין וצבעוני (בעיקר הצבע הצהוב של הגבינות) ,לקחנו טיול של חצי שעה בכרכרת הסוסים.

משם המשכנו לשוק המקורה של רוטרדם. מתחם ענק של דוכני אוכל איכותיים במגוון ענק של טעמים. לא חובה עם ילדים קטנים.

משם לג'ימבורי של כפר הנופש.

יום 8

הטיסה ב 21:00 מבריסל, התלבטנו האם למשוך עוד אטרקציה בהולנד או להמשיך לבריסל. החלטנו להמשיך לבריסל למוזיאון המדע טכנופוליס, החלטה מעולה!!! מקום מדהים, מעניין, מרתק,צבעוני גם לילדים הקטנים.

מלא משחקי ומתקני חשיבה, למידה ומדע. הכל בצורה חוויתית ומהנה, כולל מתחם לקטנטנים.

בילינו במקום כמעט 4 שעות. מומלץ!

שמתם לב שהשתמשתי הרבה במילה "מדהים", כי פשוט ככה, הולנד מדהימה!!! אין מילה אחרת לתאר.