8 ימים מושלמים בהולנד (נחיתה באמסטרדם)

Booking.com
ביטוח בהנחות ליעדים עם ילדים
ביטוח חו"ל בהנחה ליעדים עם ילדים

10% הנחה בחברות מובילות

המסלול פורסם בקבוצת הפייסבוק "הולנד עם ילדים" ומאושר לשיתוף ע"י חברת הקבוצה יעל הרצוג

לפני כמה ימים חזרנו מ-8 ימים מושלמים בהולנד, הרבה הרבה בזכות הקבוצה הזאת וההמלצות בה. ובכל זאת עשינו טיול קצת יותר רגוע.

חשוב לי לציין קודם כל שאנחנו משפחה שאוהבת לטייל באיזי. ממש באיזי. הכנתי לנו מראש לו"ז רגוע ובפועל הפכנו אותו לעוד יותר רגוע וזה היה מצוין. תקשיבו – אנחנו נוטים להעמיס על טיול כזה ולהתרוצץ כמו משוגעים, כשבהולנד ממש שווה לקחת את הזמן בכל מקום וליהנות.

הנה הטיול שלנו:

נחתנו בצהריים של יום שני באמסטרדם, אספנו את הרכב מהשכרה מוסדר מראש, הכול הוזמן בארץ דרך סוכנות וטוב שכך, כי היה שם שלט שאין יותר בכלל בעיר רכבים להשכרה! משם נסענו ישר לכפר.

הלכנו על כפר שלא מדברים עליו בקבוצה הזאת וחבל. מדובר בכפר של LANDAL שנקרא MIGGELENBERG והוא ממוקם קרוב יחסית לרביט היל.

שמענו שם רק הולנדית. כלומר היינו התיירים היחידים שם מארץ אחרת! לא ברור לי בכלל מה עשו שם אנשים מבוגרים כי הכפר הזה מיועד בעיקר לילדים והוא גן עדן אמיתי! יש המון פעילויות לילדים! רק הבריכה היא אטרקציה ענקית בפני עצמה, טרמפולינות, פארק שעשועים, אומגה, חץ וקשת, מועדון ילדים, השכרת אופניים, גני שעשועים ועוד ועוד וכמובן הארנבים והסנאים שמתרוצצים לכם בחצר ככה על הדרך. מה שאהבתי במיוחד היה שהיינו בתוך יער אבל זה לא היה חשוך וקודר.

היום השני היה מתוכנן לטיול בחיטהורן אבל בעלי היקר קפא מקור וביקש שנעצור קודם לקצת שופינג ונמשיך משם. נסענו לליילסטאד למתחם השופינג המופלא של BATAVIA STAD . תקשיבו, לא מדברים על זה כאן יותר מדי, אבל ממש המתחם שווה קפיצה, במיוחד לאוהבי הקניות. קודם כל המחירים שם סבבה יחסית למותגים עצמם, הטיול שם מהמם ויש שם מספנה צמודה עם ספינה עתיקה שלגמרי שווה ביקור. לא שמנו לב ושרפנו שם 4 שעות מהנות במיוחד.

10 דקות נסיעה משם בלבד הובילו אותנו ישר לבית של עמי ותמי, שם הבנות חגגו והשתוללו (בנות 7 ו-9) עמי ותמי זה פארק שעשועים לילדים. תתארגנו מראש להיות שם בכיף 3 שעות.

למסעדה עצמה -חשבנו שנאכל אבל יצאנו סופר מאוכזבים מהאוכל שם. לא טעים בכלל. אל תבואו רעבים.

את היום הבא העברנו באפטלינג הנהדר! תכלס, לא התחברנו לכל תצוגת הבובות והפסלים שם אז דילגנו ישר למחלקת רכבות ההרים והעברנו שם את היום מבלי לשים לב בכלל שהזמן טס. אל תפספסו את מתקן "הפירנה" -רפטינג משפחתי כיף ממש ואם הילדים שלכם בגיל של הבנות שלי, רוצו איתם למקס ומוריץ. כיף אדיר!!!

עם שרירים תפוסים במיוחד מהימים האחרונים, את היום הבא העברנו בנחת בכפר והיה המון מה לעשות שם, כמו שכתבתי קודם.

את יום שישי העברנו בגן החיות בארנהיים שמחולק לפי איזורים גיאוגרפים בעולם ומוצג באופן נהדר. היה חם נורא באותו יום אז ויתרנו על המוזיאון הפתוח בארנהיים שליד גן החיות ובמקום זה קפצנו לטייל בעיר עצמה שהייתה מהממת ממש! אני מאוד נהניתי בארנהיים, אולי אפילו יותר מהביקור באמסטרדם יום אחרי. החנינו את הרכב בחניון של התחנה המרכזית של ארנהיים ומשם הלכנו 2 דקות ברגל למרכז שלה. תענוג ומומלץ בחום.

בשבת נסענו לאמסטרדם. היה חם ועמוס בתיירים מכל העולם אבל אין על העיר הזאת. שווה את הכל. החלטנו שלא לבזבז זמן עם הילדות במוזיאונים ובמקום זה פשוט טיילנו ברחובות משוק יורדן עד כיכר דאם וחזרה לתחנה מרכזית, כולל עצירות רבות בדרך. אח"כ התאווררנו בשייט תעלות בן שעה וקינחנו בסושי ממש איכותי בכיכר רמברנדט. רציתי מאוד לטעום את העוגיות המפורסמות של VANSTAPELE אבל התור היה שם כל כך ארוך, זה היה מגוחך.

קמנו למחרת ליום סגרירי שהיה אמור להיות מוקדש שוב, לחיטהורן… אז ויתרנו  בגלל הגשם ונסענו לארמון המלכה באפלדורן. שווה את הביקור, רק אם באמת נתקעתם על יום גשום וקר ואין משהו אחר לעשות.

את היום האחרון שלנו העברנו זאנסה סכאנס הקסומה. לא לוותר על טיול שם!!! טיול בתוך גלויה! והגבינות, וואוווו וואווו! מדהים.

סושי-טוב-במיוחד-בכיכר-רמברנדט-אמסטרדם
Zaanse

ממליצה בחום לסגור הכל מראש מול סוכנות נסיעות ולא לבד, בעיקר כדי שיהיה עם מי לדבר במידה ודברים ישתבשו.

ההולנדים לא הכי נחמדים בעולם והאוכל לא מאוד טעים לחך הישראלי הממוצע אבל הכול מסודר ונקי, הכבישים מושלמים ומהנים לנהיגה. האוויר נקי במיוחד והטבע שם עושה טוב לנשמה! אנחנו בטוח עוד נחזור להולנד כי נהנינו מאוד!