10 ימים קסומים בהולנד (נחיתה באמסטרדם)

Booking.com
ביטוח בהנחות ליעדים עם ילדים
ביטוח חו"ל בהנחה ליעדים עם ילדים

10% הנחה בחברות מובילות

המסלול פורסם בקבוצת הפייסבוק "הולנד עם ילדים" ומאושר לשיתוף ע"י חברת הקבוצה צופיה דרי.
תנאים מיוחדים : צליאק ותו נכה

טסנו ביום שני בשעה 14:30 עם איזי ג'ט –
הטיסה נדחתה מעט והגענו סביב 19:30 להולנד.

לקחנו רכב ויצאנו מהשדה לכיוון סופר ג'מבו לקניות ,משם נסענו לכפר הנופש TopParken – Resort Veluwe -מצאנו את הדירה בקלות והמפתח חיכה לנו בתיבה בחוץ.הילדים נרדמו בדרך, התארגנו, פרקנו ציוד והלכנו לישון.

על כפר הנופש :

זו רשת ויש להם עוד כפרים, ממליצה לבדוק אצלם לפני שאתם סוגרים כפר יקר.
הכפר נמצא במרחק של 20 דקות מדה האמוף, מה שאומר שהוא ממוקם במקום טוב. ליד עיירה קטנה בשם חרדרן.
בכפר עצמו הבתים הם מבנים יפים וחדשים, המקום נמצא בהרחבה/שיפוצים.
יש בריכה חיצונית עם מגלשה גדולה ומים פושרים
ויש בריכה פנימית עם מים חמימים.
יש משחקיה ממש ממש שווה לילדים עם חדרים בנושאים שונים (מספרה, מסעדה, לגו וכו)
הדירות מקסימות!!!! הכל חדש, מאובזר מאוד, נקי ויפה.
יש חצר לכל דירה וחניה פרטית.
יש סאונה בכל חצר, וזה שיא הכיף לשבת בערב כשקפוא בחוץ ולהינות מסאונה חמה.
קיבלנו דירה מוצעת והוספנו כסף למגבות (פנים וגוף, טובות ונעימות).
יש בדירה שואב אבק, מטאטא, מתקן לייבוש בגדים, תנור מיקרוגל, מדיח כלים, כיריים, מטבח מאובזר מאוד (אם לא הייתי שומרת כשרות, לא הייתי צריכה להביא כלום מהבית), מקרר בגודל בינוני (לא משרדי ולא ביתי), פינת אוכל גדולה עם 5 כיסאות, סלון נוח עם טלוויזיה שיש בה נטפליקס יוטיוב וכו.
והשוס- יש הסקה ויש גם מזגן!!!
בחדרים יש ארונות גדולים שמספיקים לכל הציוד שלנו.
המיטות נוחות מאוד. מקום באמת מושלם!
מול הכפר יש מתחם של חבלי טיפוס בתוספת תשלום (עם הנחה למי שבא דרך הכפר) וגם אופניים להשכרה, יש פה שבילי אופניים ביער. שלמות של מקום.
הכל ככ יפה פה! אני משתגעת, לאן שלא אסתכל, הכל נקי, ירוק, מושקע.

למחרת בבוקר יום שלישי

קמנו בנחת, אכלנו א.בוקר שהכנתי, הלכנו למשחקיה החמודה של הכפר והילדים התלהבו לשחק שם בחדרים המגניבים, מסעדה, מספרה, חדר בובות וכו.

ראינו שיום קריר וגשום בחוץ אז יצאנו אל אוטרכט מוזיאון הרכבות.

במוזיאון היה מאוד נחמד ומעניין, יורדים במעלית בזמן לכפר עתיק, יש הרבה רכבות שונות ומיוחדות והכל מעוצב בקפידה.

הסימולטור נהיגה ברכבת נהדר והבן הגדול שלי עף על זה (הקטן צרח את נשמתו, אבל הוא מפחד מהרבה דברים..)

יש בחוץ סירה קטנה ובעלי עמד בה ונפל למים, הדבר הכי מצחיק שראיתי בחיי, לא הפסקנו לצחוק על זה וכל ההולנדים מסביב היו המומים! רק שאח"כ הוא היה סחוט כולו וקפוא בחוץ, אז משם נסענו לקניון אוטרכט לקנות לו בגדי החלפה בפריימרק.

הקניון ענקי, עם שלל חנויות, ונסגר סביב 20:00.

2 דברים לקחת בחשבון:

1. החניה בקניון יקרה.

2. בקושי מוצאים שירותים והם בתשלום.

יצאנו בשלל גדול ונסענו משם לדירה

יום רביעי

קמנו, התארגנו תוך כדי עצבים של כולנו (טיול עם ילדים בחו"ל זה בדיוק כמו בבית! אל תתבלבלו) ונסענו יוליאנה טורן, מרחק של 20 דקות נסיעה ,מקום שהילדים שלי הכי נהנו בו. היינו שם מ 12 עד 17 והתבאסנו שלא באנו קודם.

היו שם מלא בתי ספר והמון ילדים הולנדים חמודים, היה קצת עומס בתורים אבל לא משהו נוראי, עמדנו רק בתור אחד כ 20 דקות.

יש שם המון מתקני לונה פארק שמתאימים לילדים בגילאי 2-10. המרחקים לא גדולים, הכל נגיש, מעוצב יפה, נקי, יש פינות ישיבה לאכול. פשוט מקום נהדר!

יום חמישי עוזבים את הכפר.
בבוקר הלכנו למשחקיה ליהנות ממנה לפני שעוזבים. חשבנו ללכת לקולומבוס גרדן שנמצא ממול הכפר, אבל זה לא התאים לנו כשנכנסנו לשם, אז ויתרנו ונסענו לדה אמהוף לקראת הצהריים. הגענו, עשינו צ'ק אין וישר הלכנו לבריכה -ואוו איזה אושר היה להיכנס לפארק המים, הילדים עפו באוויר מהתרגשות.בילינו שם כמה שעות והלכנו לדירה להתקלח ולהתארגן.

יום שישי יום קפוא .

קמנו, התארגנו בנחת ונסענו לטירת מאודן היה מעניין ממש, בתוך הטירה הקשבנו להדרכה קולית בעברית, ראינו שריון, חרבות ושלל דברים מגניבים של אבירים.

משם המשכנו לזאנסה סחאנס היפיפייה ,הצטלמנו עם כפכפים הולנדיים וישבנו לאכול בשולחנות פיקניק והאכלנו ברווזים.

שבת מנוחה בכפר נופש – יום נפלא!

יום ראשון
נסענו לאמסטרדם, חנינו בחניון ndsm ולקחנו מעבורת לתחנה המרכזית של אמסטרדם, משם הלכנו ברגל למוזיאון נמו. הגענו למוזיאון אחרי הליכה ארוכה, בקור ורוחות מעצבנות, עם ילדים עצבניים, בעל מותש מסחיבה וילד אחד גמור לגמרי. לא שריינו כרטיסים מראש וגיליתי שנגמרו הכרטיסים ליום זה.- המלצתי היא להזמין כרטיסים מראש למוזיאון נמו

הלכנו לכיכר דאם להאכיל קצת יונים ולהתלהב ממפגן התמיכה בישראל שהיה שם.

ואז צעדנו עם ההמונים אל תוך שדרת חנויות, מצאנו את חנות הלגו שחיפשנו, הסתובבנו בהתפעלות מהמיצגים היפים וכמות הלגו שיש שם..ויצאנו בשלל גדול.

אח"כ ביקרנו גם בחנות hema הסמוכה וגם שם קנינו שטויות לא נצרכות🤣

חזרנו ברגל אל התחנה המרכזית, טעמנו את הצ'יפס ב Manneken Pis (וידאתי שזה ללא גלוטן מבחינתי זה בסדר כשזה רק צ'יפס),הציפסים היו ענקיים ובעיני לא כזה טעים, השאר אהבו.

חזרנו במעבורת לאוטו ונסענו לדירה ..

יום שני

נסענו לדולפינריום, ראינו מופע דולפינים, מעלף! ממש נהנינו שם!

משם הלכנו לעמי ותמי, פתאום יצאה שמש יפה ונהיה חמים ונעים, עשינו פיקניק מדברים שהבאנו ושיחקנו כולנו במשחקים שיש שם.

יום שלישי אפטלינג

מזל שיש בכניסה שם כיסאות גלגלים בהצגת תו נכה כי הבן שלי לא הרגיש טוב (אפליפסיה) והיה גמור לקחנו עגלה ויצאנו לדרך. בהתחלה היינו בהלם ולא כ"כ הבנו מה ומי ומי, אח"כ השתחררנו והבנו מה עושים והתחלנו לרוץ ממתקן למתקן לפי קצב התורים והמרחק (עם האפליקציה)

הכי נהנו אצלי ברכבת הרים מקס ומוריץ (שאותו עשינו כמה פעמים) אני הכי נהניתי מסמביוליקה, פאטה מורגנה והרכבת עם הפיות והפרחים.מרהיב, פשוט נכנסים לעולם קסום!

פתאום ירד עלינו גשם ונסגרו מתקנים, אז הלכנו לראות סרט תלת מימד ,כשהגשם האט, וראינו שפתחו מתקנים, רצנו לזה עם התור הכי קצר.

ב17:00 צפינו במופע האבירים המדהים! ממש אהבנו!!

בדיעבד הייתי מתעקשת על לילה במלון Efteling‌ ‌Hotel‌ ומבלה שם יומיים שלמים כדי לנצל את כל המתקנים.

יצאנו משם, הגענו לכפר, התארגנו בטילללל והספקנו שוב פעם שעה בפארק המים.

יום רביעי יום אחרון לטיול!

בבוקר היינו במשחקיה, במשחקי וידאו בתשלום, בבאולינג ואז נסענו לסמית חיטהורן ושכרנו סירה. בשייט עצמו היה נחמד ממש, זרקנו אוכל לברווזים והם היו חמודים ומשעשעים. אכלנו בעצמנו פירות ונשנושים ונהנינו מיופי המקום.

כמו בסוף כל יום גם היום קינחנו בפארק המים של דה אמוף  בפעם האחרונה. היה נהדר וממצה!

וזהו חזרה לארץ – איך שנחתנו כבר העלתי את כל התמונות לאפליקציית לופה ואתמול סיימתי לסדר הכל והזמנתי את האלבום! לא היה לי כזה מהיר אף פעם. האפליקציה ממש ממש נוחה!

אם לא הייתי עושה את זה באפליקציה, לא חושבת שהייתי עושה את זה לעולם, כי זה סיוטטט לסדר אלבום ופה זה מסדר לבד לפי סדר כרונולוגי.בקיצור מושששש!! מומלץ

סיימנו בטעם טוב, בתחושה שהזמנים היו מדויקים, שלא היה יותר מדי ולא פחות מידי ועם רצון לחזור לשם שוב או לפחות לטייל עוד בעולם כמשפחה.