Booking.com
בלעדי - 5% הנחה ברכישה דרך Tiqets (בהקלדת קוד קופון TWK5)

המקום הומלץ בקבוצת הולנד עם ילדים במסגרת הפינה: המלצת השבוע

ארכאון הוא בעצם מוזיאון היסטורי, המציג תקופות שונות מאנשי המערות ועד ימי הביניים. הייחודיות של המקום היא בהיותו "מוזיאון חי" – המבקרים יכולים לקחת חלק ולהתנסות בהרבה מאוד פעילויות, והם בעצם מונחים על ידי שחקנים שלבושים בתלבושות אוטניות לכל תקופה.
המוזיאון ככלל מופנה ברמתו לקהל הילדים – בכל פעילות ניתן להשתתף, בהרבה דברים אפשר לגעת ולהתנסות. לעומת זאת, רמת ההסברים אינה לעומק ולפרטי הפרטים הקטנים (כמו למשל במוזיאון הפתוח, שם הרבה ילדים נוטים להשתעמם).
למשל, תוכלו לשוט בקנו, ללמוד איך להקים מדורה, להיצבע בצבעי הסוואה כמו ציידים, לצעוד עם לגיון רומאי, ללמוד איך מכינים חבלים או איך יורים בחץ וקשת ועוד…
בחודשי הקיץ מתקיימים במקום גם שלל אירועים מיוחדים, כמו למשל קרבות אבירים או סדנאות אופנה של ימי הביניים. באתר של הפארק ניתן להתעדכן בכל האירועים וכך לתכנן מתי להגיע על מנת להשתתף גם בהם, בנוסף לפעילויות הרגילות שמוצעות במקום.
יש גם מסעדות שונות ברחבי הפארק, שמגישות אוכל הקשור בצורה זו או אחרת לאזור ההיסטורי בו הן נמצאות (למשל פיצרייה באיזור הרומאי), והמקום כולו מותאם ונגיש גם לעגלות או כסאות גלגלים.
איזור בהולנד: מרכז נוטה למערב – ביין אוטרכט לליידן
כמה זמן להקדיש למקום: יום שלם
למי מתאים: משפחות עם ילדים עד גיל 13, אך כמובן שזה תלוי בתחומי העניין, גם ילדים גדולים יכולים להנות במקום

ההמלצה מתוך קבוצת הולנד עם ילדים

אטרקציה זו גם כלולה בכרטיס המוזיאונים

מעבר לאתר הפארק

5% הנחה בכל האטרקציות

איך מקבלים את ההנחה ?

אפשרות א'– דרך כפתורי הרכישה של Tiqets כאן באתר

אפשרות ב'– בחיפוש אטרקציה כאן

בהקלדת קוד קופון TWK5

דילוג לתוכן