Booking.com
בלעדי - 5% הנחה ברכישה דרך Tiqets (בהקלדת קוד קופון TWK5)

המקום הומלץ בקבוצת הולנד עם ילדים במסגרת הפינה: המלצת השבוע

בכל שבת אני ממליצה כאן על אטרקציה אחרת, מנסיון אישי שלי. חלק מהאטרקציות מוכרות יותר, חלקן פחות. אולי כבר שמעתם עליהן ואולי לא – המטרה היא לתת קצת יותר מידע לגבי המקום, כדי לעזור למחפשים והמתלבטים לתכנן את הטיול הכי כיף ומותאם עבורם.
והשבוע, המלצה לחובבי הלגו מכל הגילאים:
לגולנד דיסקברי סנטר
השם עשוי מעט להטעות ולכן אתחיל בהבהרה – לא מדובר בפארק שעשועים לגולנד, אלא במרכז מבקרים חוויתי המשלב פעילויות שונות הקשורות בלגו. זו למעשה משחקיית לגו ענקית.
המקום מחולק לכמה איזורים שונים, למשל תצוגה של עיר שלמה הבנויה מלגו עם חלקים שניתן להפעיל בלחיצת כפתור, קולנוע "ארבעה מימדים" בו מקרינים בכל שעה סרט קצר אחר (במהלך ההקרנה הכסאות זזים, נושבת רוח ומותזים מים בחלקים מסויימים, מה שנותן את התחושה שהצופה נמצא ממש בתוך הסרט), מרכז בנייה בו תוכלו להתנסות בבניית בניינים שונים וכלי רכב מלגו (זה החלק בו הבנים שלי נהנו במיוחד – יש במקום מספר מסלולי מכוניות ואפשר לעשות מירוצים אחד נגד השני ובכל פעם לראות מי בנה כלי רכב מוצלח יותר), יש גם מעין משחקיית ג'ימבורי בסגנון לגו דופלו, איזור שמוקדש לליין הנינג'ות, איזור הארי פוטר ועוד כל מני דברים קטנים ונחמדים.
אנחנו היינו שם בקיץ לפני שנה, וקיבלנו בכניסה מעין כרטיסיה שאפשר להחתים בכל איזור שמבקרים בו וביציאה בחנות המזכרות נותנים את הכרטיסיה ומקבלים מתנה. אני מניחה שזו פעילות משתנה ושבכל קיץ עושים משהו אחר, אבל זה היה נחמד כי נעזרנו בכרטיסיה על מנת לוודא שלא פספסנו שום דבר.
לפי האתר של המקום, בקיץ הקרוב בין יולי לספטמבר מתוכננות שלל פעילויות בסגנון לגו פיראטים – שווה לעקוב אם מתכננים לבקר ולראות את שעות הפעילויות המיוחדות. התמונות המצורפות הן שלי ושל הבנים שלי בביקור במקום לפני שנה, ניתן לראות חלק מהפעילויות, כאמור אנחנו בילינו את רוב הזמן בבניית דגמי מכוניות והסעתם במסלולים השונים.
למי זה מתאים: משפחות עם ילדים עד גיל 10 שאוהבים לגו
כמה זמן להקדיש למקום: כשלוש שעות
עם מה ניתן לשלב: אטרקציות באיזור האג – פנורמת מסדך, מוזיאון אשר, הטיילת ואיזור החוף, מדורודם, אומניברסום ועוד…
למידע על לגולנד דיסקברי סנטר

5% הנחה בכל האטרקציות

איך מקבלים את ההנחה ?

אפשרות א'– דרך כפתורי הרכישה של Tiqets כאן באתר

אפשרות ב'– בחיפוש אטרקציה כאן

בהקלדת קוד קופון TWK5

דילוג לתוכן