הולנד- טיסה משפחתית ראשונה (נחיתה באיינדהובן)

Booking.com
ביטוח בהנחות ליעדים עם ילדים
ביטוח חו"ל בהנחה ליעדים עם ילדים

10% הנחה בחברות מובילות

המסלול פורסם בקבוצת הפייסבוק "הולנד עם ילדים" ומאושר לשיתוף ע"י חברת הקבוצה Yael Kerem.

אז אחרי כל החלומות וההכנות עשינו זאת,

כמה נקודות לפני הכל- קראתי בקבוצה את ההמלצות, לקחנו הכל בחשבון והוספנו את ההתאמה המשפחתית שלנו, לכן יש דברים שהם בגדר ״must” שאנחנו בחרנו לא לעשות…

למי ששואל על עלויות: סהכ חבילה דרך איסתא שכללה טיסות לחמישה, כפר נופש ל-7 לילות ורכב עלה לנו 14,750 שח. בנוסף לקחנו איתנו 2,000 יורו מזומן להוצאות, וחזרנו עם 550 יורו, אז הוצאנו על אטרקציות, אוכל, סופר ודלק כ 1,500 יורו סהכ – פירוט בהמשך.

עבורנו זו טיסה משפחתית ראשונה, ואוי כמה שאני טירונית! אמרו לי שלא חייבים לעשות צ׳ק אין מראש, אז לא עשיתי… הצלחנו לקבל ארבעה שורות נפרדות לחמישה שאנחנו!! אז למי שטירון כמוני – לא לוותר ולעשות צ׳ק אין און ליין בדקה שזה נפתח (בחזור כבר שמתי שעון לאישון ליל כדי לבצע), אז צלחנו את הטיסה הראשונה של הילדים לא צמודים אבל לא עשינו מזה עניין, ועבר בשלום.

טיסת לואו קוסט ללא ארוחה – הכנתי מלא כריכים טעימים לדרך וזה היה מעולה!

מזג אוויר – היינו ב 11-18/10 התחזית נראתה גשומה וקודרת. קראתי גם במשך הימים תגובות של מתארחים אחרים שציינו שקר וגשום, אנחנו חווינו את המזג אוויר כנפלא, נהננו גם מהגשם, לא היה לנו קר בכלל, הבן הקטן בן 9 הסתובב רוב שעות היום בחולצה קצרה ומקסימום עליונית, המעילים שכבו בבאגז׳ ללא שימוש, הגשם מרבית הזמן הוא דריזלינג – קשה להסביר כי זה לא טפטוף זה פשוט כל כך עדין שאני לא בטוחה שיש לזה מילה בעברית. עוד על מזג האויר בהמשך.

אנחנו בחרנו לעשות נתבג VIP , ממליצה בחום, בעיקר עם ילדים.

מה מקבלים בכפר נופש ואיך להצטייד לקראת… כמה קראתי על זה, והחלטתי שאחרי כל היום המפרך, ההתרגשות אנחנו לא נילחץ על איפה להיכנס לסופר בשעות הערב… צריך נייר טואלט? שמתי בכל מזוודה גליל נייר טואלט, שיהיה. ושמתי סבון נוזלי אחד סגור במזוודה שיהיה להתחלה. את החדר קיבלנו עם ווי פיי חופשי, שלושה ניירות טואלט, ערכת סבון שמפו וכו כמו במלון, וקופסא על השיש עם גפרורים, מטליות, סקוצ׳, סבון כלים קטן ושלוש טבליות למדיח. הספיק לנו לכל התקופה. בכפר נופש שהיינו בו אין בעיה להיכנס עם הרכב בכל שעות היום והלילה עד הביקתה, השער פשוט נפתח ויש חניה פרטית לכל בקתה.

ועכשיו לטיול

התארחנו בכפר הנופש EuroParcs Bad Hoophuizen

זה ממש ליד הראביט היל, מציינת זאת כי באחד הימים בחרנו יער קרוב שראינו במפה ופשוט נסענו לטייל בו, וזה היה אחד הימים הקסומים גם לילדים.

היתה לי תוכנית לכל יום וזה היה בעיקר בגדר תוכנית רקע. בפועל פתחנו כל ערב את התחזית ולפי זה בחרנו וזרמנו.

אז איפה היינו ומה עשינו?

יום 1 –
טיסה והגעה לכפר הנופש בערב

יום 2 –
kinderdijk כולל שיט. פשוט מושלם!

יום 3 –
דרום הולנד, Agogo וטיול בשטחים עוצרי נשימה באזור.

יום 4 –

אמסטרדם! בלי אטרקציות, רק נסיעה לעיר, טיול ברחובות, נסיעות בטראם, (חניה ב P+R שעלה יורו אחד סהכ בתמורה להצגת כרטיסי הטראמים)

יום 5-
אפטלינג! האמת שבאנו באיזי ובילינו באיזי, היינו בסהכ מ 13:00 עד 18:00 וכולנו נהננו ומיצינו. כאמור – תלוי משפחה…

יום 6-
היער שמצאנו במפה, ללא עלות כניסה, טבע פשוט ואמיתי, הילדים שביומיום עמוק בפורטנייט רצו מעץ לעץ וצילמו פטריות ונופים. מומלץ!

משם המשכנו להוחה ולואה – קצת חיוור אירי היער שהיינו בו אבל נהננו ונסענו באופניים וסימנו ✅ גם על זה…

יום 7 –
למרות שהלילה הזה כלול במה ששילמנו לכפר הנופש החלטנו לארוז ולנסוע לאיינדהובן ללילה לפני הטיסה (שעה וחצי נסיעה מכפר הנופש שהעדפנו לעשות בשעות היום) לפי זה הזמנתי מלון נובוטל ליד נמל התעופה, עלה לנו 112 יורו, אז ביצענו צ׳ק אאוט מוקדם מכפר הנופש וירדנו דרומה. בהמלצת רגב בטלגרם (שוב תודה) הלכנו לגן החיות Dierenrijk שבאיינדהובן, והיה חלום! הילדים היו מוקסמים, יש שם גם מתחמים לילדים לטפס ולקפוץ והיה ממש כייף!! יום ברגוע. משם המשכנו למלון אליו עלינו עם טרולי אחד, ונסענו כעבור שעה לעיר העתיקה להנות במסעדת ההמבורגרים five guys לחגוג את סיום הטיול (שוב תודה לרגב😉מקבוצת הטלגרם – Regev Jöken)

קמנו בארבע בבוקר ונסענו חמש דקות לשדה התעופה לטיסה…

מה שכן – למי שטס באיינדהובן (אולי בכל מקום זה קיים) למי שעושה צ׳ק אין און ליין יש שם מקום לשלוח מזוודות באופן עצמאי, אין שם תור, לקח לנו חמש דקות והמשכנו לביקורת דרכונים, אז מומלץ בחום.

תודה גדולה לעוז מהקבוצה Oz Cohen

הוחה ולואה כולל חניה 48 יורו

אפטלינג 170 יורו כולל חניה

שייט ביום הטיול הראשון 24 יורו

סלולר 5gb ב 145 שח – עשיתי מהארץ רק עבורי והספיק (ווייז רק מדי פעם, רוב הזמן gps של הרכב)

בכפר נופש אפשר לעשות כביסה – 4 יורו למכונה פלוס 2 יורו למייבש. לא עשינו.

לקחנו עוד סט מגבות אחד ב 4 יורו

מינימרקט בכפר נופש – בטח הצטבר ל 40 יורו, לחמניות גבינות וכו לסנדוויצים ושוקו כל בוקר..

מסעדות – כ 25 יורו מדי פעם למעט ביום האחרון בהמבורגרים שפינקנו ב 75 יורו סהכ כולל שייקים.